čtvrtek 24. února 2011

Kajaky

Máme teď sportovnější dny. Předevčírem jsme byli na vodních skútrech. Usmlouvali jsme cenu na 20 USD za půl hodiny- Můj skútr ale jel nějak pomalu. Přejeli jsme na vedlejší pláž, a tam chcípnul úplně, takže sem zůstal plavat na moři jak trubka. Za chvíli pro mě přijel Andy a odtáhnul mě s jedním domorodcem. Potom jsme ještě chvíli jezdili na Andyho skútru.
Další den jsme se rozhodli jít na kajak. Je pro tří, vzali jsme i Fridu. Nejdřív jsme se najedli a udělali fotky s mořem. 
Já a pan ryba. 
Odtud si vybíráme oběd, ryba s hranolky a salátem 3 USD.

Chicken Amok, tradiční khmerský pokrm.

Barbecue chicken.

Viki, Andy, Frida.




V pět odpoledne jsme nasedli na kajak a vyrazili na širé moře. Byla to docela legrace, vlny houpali a tak. Našli jsme nějaké řasy s krabem. Jeli jsme stále dál a dál a mí společníci pojali nápad dostat se na blízký ostrov. Byl jsem vepředu a po takové hodince mi přišlo, že to za světla tam a zpět nestihneme. Frida s Andym se však nedali ukecat a chtěli pořád dál a dál. Změnil jsem taktiku na stávku a směrem ostrov nepádloval. K mému překvapení nikdo nic neříkal a jelo se dál a dál, až asi po čtvrt hodině se mě Frida zeptala, zdali je to stávka. Já že ano, chvíli se pokračovalo, ale pak nás vlny převrátili což byl hřebíček do rakve morálky a jeli jsme zpět. Začalo se stmívat, ještě jsme se asi dvakrát vyklopili a dorazili jsme celkem utahaní (nebo aspoň já) za tmy. Příště máme v plánu vyrazit na ostrov z Otres beach, která je o pár kilometrů k ostrovu blíž.

1 komentář:

  1. trochu jsem čekal,že vás mořský proudy vytáhly na širý moře,ale to by jsi už zřejmě nepopsal...zdravím z trochu větší lodi tč. v Německu JL

    OdpovědětVymazat